THQ CEO: "Ergste is voorbij"
Een schrapping op de beurs, aanzienlijke verliezen, studio's die moesten sluiten, tal van games die geschrapt werden. Dat was zowat het afgelopen jaar bij THQ. Toch ziet de CEO van het bedrijf, Brian Farrell, licht aan het einde van de tunnel. "Ik denk dat we niet enkel het ergste hebben gehad, maar dat we zelfs al een beetje vooruitgang hebben geboekt. Als je naar onze financiële resultaten van het vierde kwartaal kijkt, dan nemen we dat als basis voor onze toekomst."
Hij verwijst daarmee naar de goede resultaten van Saints Row: The Third en dat het die zaken zijn die THQ wil nastreven. "Elk spel dat we hebben laten zien, heeft wel prijzen of nominaties in de wacht gesleept. We focussen dan ook op hard werk. Al roepen we nog niet te hoog van de toren, want we hebben nog enorm veel werk. Jason Rubin binnen halen was al een enorme overwinning, want hij is slim, creatief en gedisciplineerd. Hij heeft ook een visie om nog beter te doen qua hardcore games en we delen een visie voor deze industrie en voor de digitale toekomst van core games. [...] Ik voel me persoonlijk verantwoordelijk voor de positie waarin THQ zich nu bevindt, maar ik neem ook mijn verantwoordelijkheid om het terug in gang te krijgen, tot iemand me zegt dat ik moet stoppen. Ik heb het in het verleden gedaan en ik ben van plan om het weer te doen."